مقالات آرشیو خبر ها
ریسک اساس هر ماجراجویی است و اگر ریسک نکنید بازنده اید

ریسک اساس هر ماجراجویی است و اگر ریسک نکنید بازنده اید

اینتر با شایستگی پیروز شد، اما رقابت برای اسکودتو به اینجا ختم نمی شود. نراتزوری چهار امتیاز از یووه جلوتر است، درست است، اما آنها باید در دیدار مقابل آتالانتا و تیم سرسخت برگامو پیروز شوند: آنها از هیچ چیز نمی ترسند و به نظر می رسد که به سطوح بالا بازگشته اند. بنابراین، به نظر من، مسابقات هنوز باز است.

 

صحبت های بالا بخشی از مصاحبه ی اریگو ساکی با توتو اسپورت بود

 

نتیجه درست؟

 

و من می گویم بله. اینتر حداقل پنج یا شش موقعیت برای دو برابر کردن امتیاز داشت، در حالی که بهترین در یوونتوس دروازه بان بود.

 

آیا انتظار چنین چالشی را داشتید؟

 

یووه همه در دفاع بودند، یازده مرد پشت خط توپ. البته در مورد نیمه اول صحبت می کنم. اینتر شجاعت بیشتری داشت، آنها سعی کردند چیزی خلق کنند و در نهایت پاداش این شجاعت را گرفت. به هر حال ریسک اساس هر ماجراجویی است و اگر ریسک نکنید به گذشته می افتید و پیر می شوید.

 

به نظر شما یووه می تواند کار بیشتری انجام دهد؟

 

یوونتوس همین است. منتظر ماندند و سعی کردند فضاها را ببندند. سپس در نیمه دوم سعی کردند به تساوی برسند و سخت کار کردند، اما برتری اینتر برای من واضح به نظر می رسید. نراتزوری چیزهای بیشتری دارند، شما نمی توانید آن را انکار کنید.

 

از این رو، آن‌ها بهترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

 

بله، اما این بدان معنا نیست که آنها واقعاً آن را برده‌اند. اگر فکر می کنند به خط پایان رسیده اند، وقت آن است که وارد یک بحران شوند. آنها باید همیشه مصمم، شجاع و متمرکز باشند، همانطور که در مورد یووه انجام شد. این پیروزی همچنین گواه یک وضعیت روانی قابل توجه بود.

 

حمله یوونتوس خیلی سبک است؟

 

یوونتوس فقط یک موقعیت واقعی داشت، در نیمه اول، زمانی که مک کنی یک پاس برای ولاهوویچ ارسال کرد و این بازیکن صرب در مهار توپ اشتباه کرد. می دانید، من عاشق تیم هایی هستم که می خواهند در زمین قهرمان شوند و یووه بخشی از آن گروه نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: